25 sierpnia 2017

Wakacje 2017

~~~~~~

Cześć!

Mamy koniec wakacji, a ja dopiero do was piszę. W tym roku nie mogłam prowadzić 'Wakacyjnych przygód Florki' ze względu na remont panujący w moim mieszkaniu. Również z tego powodu spędziłam te wakacje w mieście. Niby nigdzie nie wyjechałam, ale i tak uważam je za udane :). A wy jak spędziliście wakacje?

~~~~~~

Tak jak pisałam w poprzednim poście, bardzo wciągnęłam się w temat Bullet Journal'ingu jeśli tak to mogę nazwać ;). Zmieniłam trochę wygląd moich tygodniówek. Dodałam listę 'to-do' (co mam zrobić danego dnia) oraz taki pasek u góry, w który wpisuję dzień tygodnia, miesiąc i datę. Moje tygodniówki postanowiłam poprowadzić bardziej minimalistycznie aniżeli resztę. Bardzo podoba mi się rozkład i teraz tylko rozmyślam co będzie motywem przewodnim nadchodzącego miesiąca, września.
W lipcu postawiłam na kwiaty. Narysowałam dziewczynę o krótkich włosach a na jej głowie wianek z różowymi kwiatkami.


W sierpniu zainspirował mnie filmik wrzucony na grupę Bullet Journal Polska przez jedną z użytkowniczek, na którym widniały piłki plażowe.


Wrzucę wam również nowy rozkład dniówek, tygodniówek oraz kilka stron wybranych przeze mnie :).











~~~~~~

Od kiedy zaczęłam prowadzić BuJo to zawsze chciałam ładnie pisać. Potrzebne były do tego specjalne pisaki pędzelkowe zwane brush penami. Nie wiedziałam jakie kupić aby były w dobrej cenie za sztukę. Na szczęście w Lidlu w ich ofercie pojawiły się właśnie one za cenę 17,99 zł za 24 szt. Bez zastanowienia kupiłam sobie jeden zestaw i nie żałuję. Właśnie tak zaczęłam moją przygodę z kaligrafią. Na razie nie wygląda to jakoś super, ale to dopiero początki.


~~~~~~

To wszystko na dziś :). Mam nadzieję, że wam się podobało. Do zobaczenia w kolejnym poście :D!

PS. Może zrobię wam haul back to school :)? Piszcie czy chcielibyście zobaczyć coś takiego w moim wydaniu ;).

~~~~~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz