25 czerwca 2017

Mój Bullet Journal.


~~~~~~

Witam! W dzisiejszym poście pokażę wam mój Bullet Journal (BuJo) po tygodniu. Zapraszam do czytania :).

~~~~~~

Ja do prowadzenia BuJo wybrałam MemoBook'a. Zamiast kratek lub linii ma kropki przez co ładniej wyglądają w nim rysunki.


Cały zeszyt jest w kropkach. Są one na okładce, na pierwszej stronie oraz na wszystkich kartkach :).


Ja na mój notatnik wydałam 8.99 zł i kupiłam go w księgarni 'Świat książki'. Notatnik ma niby nieprześwitujące strony (tak napisał producent z tyłu), ale czy to prawda? Sami oceńcie. Ale czego można się spodziewać po gramaturze 70 g/m2.


~~~~~~

Na samym początku zrobiłam index. Jest to spis treści, który jest uzupełniany na bieżąco. U mnie on prezentuje się tak:


Potem zrobiłam kalendarz roczny. Stwierdziłam, że nie ma sensu robić przeszłe miesiące więc mój terminarz zaczyna się w czerwcu. Właściwie jest mi on potrzebny do zobaczenia odległych dat, ale zostawiłam sobie trochę miejsca na notatki.


Na następnej stronie możemy znaleźć klucz. Jest to wyjaśnienie symboli, które pojawiają się chociażby w kalendarzach, listach to-do i tp.


Potem mamy stronę na czerwiec. Stwierdziłam, że kolorem tego miesiąca jest czerwony i dlatego w moich dniówkach jest czerwona 'zakładka' z miesiącem.


Następnie rozrysowałam sobie skromny kalendarz miesięczny oraz obok niego jakieś wydarzenia, urodziny, książki do przeczytania i td.


Stronę 10 zagospodarowałam na nawyki. Kiedy coś zrobię w danym dniu to zamalowuje kwadracik, a jeśli nie to zostaje on pusty. Poniżej dla motywacji wypisałam sobie cytat 'Never give up!'.


Na stronie numer 11 zrobiłam kalendarz tygodniowy w formie torebek z herbatą. Bardzo podoba mi się ten pomysł. Wykorzystam go jeszcze nie raz ;D.


Na kolejnych stronach są dni z tego tygodnia. Pokażę wam przyładowe zdjęcie:


Jak widać jest zakładka oznaczająca miesiąc, dzień tygodnia i dokładna data. Niżej mamy napis, pogodę, listę 'to-do' oraz kartkę z kalendarza. Resztę miejsca zajmują rysunki. Tak mniej więcej wygląda mój dzień w Bullet Journal'u.

Wiem, że mój BuJo nie wygląda tak ładnie ja te wszystkie pinterestowe inspiracje. Na razie zaczynam i eksperymentuje z nowymi zakładkami, stronami i układem. Nie jestem w 100% zadowolona, bo są rzeczy, które okazały się zbędne. Mam nadzieję, że w następnym tygodniu będzie wyglądać to lepiej :).

~~~~~~

To wszystko co chciałam napisać :). Jeśli macie jakieś pytania to piszcie śmiało. Trzymajcie się i do następnego posta :)!

PS. Jestem w trakcie przygotowywania 'Listy 100 rzeczy do zrobienia w wakacje'. Pomyślałam, że nie ma sensu wstawiania jeszcze nieskończonej listy więc pojawi się ona, ale jeszcze nie wiem kiedy ;).

~~~~~~

2 komentarze: