21 maja 2017

Co nowego - maj.

~~~~~~

Cześć! 

Dziś przychodzę do was z nową 'serią' (nie wiem czy tak to można nazwać), gdzie co miesiąc będę wam wstawiała posta co się u mnie zmieniło lub co ciekawego robiłam. Zapraszam do czytania :)!

~~~~~~

W tym miesiącu powiększyła się moja kolekcja pędzli. Dokupiłam sobie znany model H50 z Hakuro. Jest on przeznaczony do podkładu, ale ja również używam go do pudru. Pędzel jest zbity, aby nie wchłaniał produktu oraz miękki. Po jego zakupie moje wszystkie gąbeczki, których dotychczas używałam i uważałam za najlepsze, poszły w odstawkę. Polecam kupić ten pędzel, bo jest bardzo dobry jakościowo, a kosztuje ok. 30 zł.


~~~~~~

Ostatnio dowiedziałam się istnieniu rzeczy ułatwiającej życie. Jest to butelka filtrująca Dafi. Dzięki filtrowi, który znajduje się w środku, możemy pić wodę z kranu w każdym miejscu. Jest to dla mnie duże ułatwienie, bo w szkole nie muszę dźwigać kilku butelek wody, które zabierają miejsce i są ciężkie. Po zliczeniu kosztów, bardziej opłaca się kupić butelkę filtrującą, bo wkład trzeba wymienić dopiero za 3 miesiące. Koszt butelki to 30 zł, a 2 wkłady i ustnik to również 30 zł. Oczywiście możemy dopasować sobie kolor jaki chcemy, np. czarny, żółty, pomarańczowy, turkusowy i tp. Stacjonarnie butelkę dostaniemy w rossmanie.


~~~~~~

Ostatnio pojechałam z mamą do pasmanterii i nie mogłam przejść obojętnie obok koszyczków z filcami. Wybrałam 3 kolory, 2 o wielkości 30 cm x 40 cm i jeden 20 cm x 30 cm. 


Szary i różowy zainspirowały mnie do zrobienia pokrowca na telefon z flamingiem. Ostatecznie wygląda tak:


Jak wykonać taki pokrowiec?
1. Przygotowuję potrzebne rzeczy:
- Kartka A4
- Ołówek, biała kredka
- Filc
- Guzik 
- Nożyczki
- Kordonki w różnych kolorach
- Igłę
- Klej Magic
- Kartonik


2. Odrysowuję kształt swojego telefonu i go wycinam.


 3. Szkicuję flaminga na papierze, który został.


4. Odwracam kartkę na drugą stronę oraz zamalowuję ołówkiem tam gdzie jest flaming.

5. Biorę kartonik i odrysowuję flaminga po tej stronie gdzie wykonaliśmy szkic, mocno przyciskając ołówek.

6. Wycinam flaminga, który odbił nam się na kartoniku.


7. Odrysowuje ptaka na filcu oraz wycinam, to samo robie z telefonem ale zostawiam ok. centymetr więcej z każdej strony, aby po zszyciu telefon się zmieścił.


8. Wycięte elementy zszywam, przyklejam i pokrowiec jest gotowy :).


~~~~~~

To wszystko na dziś :). Piszcie czy nowa 'seria' wam się podoba. Myślę, że będzie się pojawiać w ostatnią sobotę/niedzielę miesiąca. Trzymajcie się i do następnego posta :)!

~~~~~~

1 komentarz: